Returns & Refunds

No Quibble tagasimakse- või vahetuspoliitikaga:

Vahetage mis tahes toode või kingitus, millega te ei ole mingil põhjusel rahul. Teil, kliendil, on alati õigus ja kui te ei ole Lush'i tootega rahul, laske meil leida sobiv alternatiiv, mis lööb teid ära.

    1. Toodete tagastamine meelemuutuse tõttu

    Online

    Veebist ostetud esemete tagastamine meie veebipoodi ei ole probleemiks. Palun võtke kindlasti ühendust meie klienditeeninduse meeskonnaga koos oma tellimuse numbriga, et meie kullerid saaksid kauba kätte. Palume, et paneksite kasutamata eseme tagasi algsesse saatekasti koos kogu pakendiga. Kingituste puhul hõlmab see ka paelu ja sildid. Kui esemed on meile tagasi toimetatud, tagastame teile raha, millest on maha arvatud kullerteenuse tasu.

    Palun lubage 3-5 tööpäeva, et tagasimaksed kajastuksid pangaviivituste tõttu.

    Kaupluses

    Kõiki kaupluses ja veebis tehtud oste saab tagastada ükskõik millises meie Lush'i kaupluses üle kogu riigi. Palume teil tagastada kasutamata toode koos kõigi pakenditega ning ostutõendiga (kaupluses tehtud ostude puhul on see teie kassakviitung, internetis tehtud ostude puhul on see teie unikaalne tellimuse number). Kui teil ei ole enam maksetõendit, saame teile pakkuda toote vahetust kuni tagastatud toote väärtuse ulatuses tagastamise kuupäeval. Kahjuks ei saa me pakkuda kaupluses krediiti, mida saab kasutada hiljem.

    -Laos ostetud toote tagastamine:
    Tagasimakseid saab teha kaardi, sularaha või EFT kaudu. Kaardiga saab siiski tagastada ainult selle kaardi eest, mida algselt kasutati toote ostmiseks.

    Tagastamist saab teha kuni tagastatud toote väärtuse ulatuses tagastamise kuupäeval. Kahjuks ei saa me pakkuda kaupluses krediiti, mida saab kasutada hiljem.

    -Võrgustikust ostetud toote tagastamine:
    Tagasimakseid saab teha sularaha või EFT kaudu. Kaardiga tagastamiseks tagastage toode meie veebipoe kaudu.


    Vahetust saab teha kuni tagastatud toote väärtuse ulatuses tagastamise kuupäeval. Kahjuks ei saa me pakkuda kaupluses krediiti, mida saab kasutada hiljem.

    Pange tähele, et kaupluses tehtud oste ei saa tagastada veebis.

    Palun arvestage 3-5 tööpäeva, et tagasimaksed kajastuksid panga viivituste tõttu.

    2. Kahjustatud kaubad

    Online:
    Kui tooted, mille olete saanud, on kahjustatud või vigased või ei vasta nende toodete müügi ajal antud kirjeldusele, tagastage need kindlasti meile. Võtke meiega ühendust aadressil info@lush.co.za või paremal asuva live-chati kaudu. Sellisel juhul pakume teile vahetust või täielikku tagasimakset, kui oleme tagastatud tooted kätte saanud. Kahjustatud või vigaste toodete või toodete puhul, mis ei vasta müügi ajal antud kirjeldusele, tasume täiendavad postikulud.

    Instore:
    Kui saadud tooted on kahjustatud või vigased või ei vasta nende toodete müügi ajal antud kirjeldusele, tagastage need kindlasti meile. Külastage ükskõik millist meie kauplust ja me pakume teile hea meelega täielikku raha tagasi või vahetust.