Ostukott

Ostukott

Teie ostukorvis pole veel ühtegi toodet

Kõlab nagu hea aeg ostude alustamiseks!

Tingimused

Oleme Eetiline Kosmeetika OÜ (registrikood: 11314204), aadressiga Narva mnt 5, Tallinn, Harjumaa 10117.

Oleme Lushis uhked, et toome teile värske käsitsi valmistatud kosmeetika koju kätte, samal ajal iga kord suurepärast klienditeenindust pakkudes.

Usume suurepärasesse teenindusse

Usume, et meie Lushi klienditeeninduse meeskond on üks parimatest. Nad töötavad innuga, et teie kõnedele ja päringutele vastata, nad valivad ja pakendavad teie pakke armastusega ning saadavad need uksest välja sama hoole ja tähelepanuga, nagu oma lähedastele ja kallimatelegi.

Kui meie teenindus on teile väga meeldinud või kui te pole 100% rahul, helistage koheselt meie meeskonnale telefonil (+372) 6640407 või saatke e-kiri e-posti aadressile customerservice@lush.ee. Meie eesmärk on pakkuda kvaliteetset teenust ja teie tagasiside aitab meil pidevalt paremaks muutuda.

Loodame, et teie kogemus meie kodulehel on hea ja meie eesmärk on alati teie pakid nii kiiresti välja saata kui see inimlikult võimalik on.

1. Tellimine

Kõigil vähemalt 18-aastastel isikutel on võimalik luua üks kliendikonto. Tellimuse vormistamisega meie kodulehel nõustute esitama:

Oma tegeliku nime

Oma e-posti aadressi

Oma arveldusarve numbri

Tarneaadressi (võib olla sama, mis arveaadress)

Kontakttelefoni numbri (juhuks, kui peame teiega tellimusest rääkima)

Kui meil tekivad tehnilised probleemid või kui teeme kogemata vea, võib teie tellimus ebaõnnestuda. Teeme kõik endast oleneva, et probleemid lahendada ja naeratuse jälle teie näole tagasi tuua. Kui olete tellimuse esitanud, saate selle kohta 24 tunni jooksul e-kirja ja kui tellimus on välja saadetud, saate 24 tunni jooksul uue teate. Sõltuvalt sellest, millise kohaletoimetamise võimaluse olete valinud, saate umbkaudse ettekujutuse sellest, millal vanni- või dušivesi jooksma panna või millal järgmised naha- ja juuksehooldustooted kätte saate.

Kui midagi laost puudub, anname teile sellest võimalikult kiiresti pärast tellimuse vormistamist teada. Kui ootame eset varsti lattu, võime selle pärast teie põhitellimuse saatmist saata ka eraldi pakiga.

Kui olete valmis tasuma, suunatakse teid kohaletoimetamise kinnituse lehele, kus saate valida edastusviisi ja kättetoimetamise aadressi ja/või arveaadressi.

Pärast tellimuse esitamist saate automaatse kinnituse.

1.1 Kaebused

Kui teil on kaebusi seoses tingimuste või toodetega, proovime kaebuse lahendada meie sisemise kaebuste käsitlemise protseduuri abil. Kui kaebuse protsess on lõppenud ja kaebust sel viisil lahendada polnud võimalik, saate meile esitada taotluse vaidluse lahendamiseks.

Andmekaitse ja privaatsuseeskirjad

Mistahes isiklikku teavet, mida Eetiline Kosmeetika OÜ-le otse või lush.ee kaudu edastate ja mille alusel on võimalik teid tuvastada, säilitatakse turvaliselt ja konfidentsiaalselt ning töödeldakse vastavalt meie privaatsusteatisele õiglaselt ja seaduslikult.

Et saaksime teie tellimuse teile kätte toimetada, edastame teie andmed teie tellimuse kohaletoimetavatele kulleritele ja postiteenuse pakkujatele.

Sündmused, mis ei allu meie kontrollile

Me ei vastuta mistahes meie lepingujärgsete kohustuste täitmata jätmise või täitmisega viivitamise eest, mis on põhjustatud sündmustest, mis ei allu meie mõistlikule kontrollile (vääramatu jõud).

Vääramatu jõu sündmus hõlmab iga toimingut, sündmust, mittetoimumist, tegevusetust või õnnetust, mis ei allu meie mõistlikule kontrollile, ja hõlmab järgmisi olukordi, kuid ei piirdu nendega:

Mõnikord võidakse välismaale saadetavaid pakke teie riiki saabumisel tollikontrollis kinni hoida. See ei allu meie kontrollile ja me ei vastuta sel viisil kinni peetud pakkide hilinenud kohaletoimetamise eest.

Kokkulepped

Pärast tellimuse vormistamist saate e-postile automaatse kinnituse. See ei tähenda, et teie tellimus on vastu võetud. Kõik tellimused võtame vastu kinnitusega, et teie tellimus on välja saadetud.

Kui oleme teie tellimuse vastu võtnud, siis jõustub teie ja Eetiline Kosmeetika OÜ vaheline toodete ostmise ja tarnimise leping. Seejärel tasute summa, mida näete ostukorvis koos kohaletoimetamistasuga.

Tooted on alates teile tarnimisest teie ainuisikulisel vastutusel.

Leping

Meie vaheline õiguslikult siduv leping jõustub hetkest, kui kinnitame teie tellimuse vastuvõtmist ja toodete saatmist. Tellimuse vastuvõtmise mitte kinnitamisel tagastame teie poolt teostatud makse.

Teie tellimus kujutab endast meie toote ostmise pakkumust. Juhul kui meil on alust arvata, et klient tegutseb meie Tingimuste vastu, jätame endale õiguse selline tellimus tühistada või peatada.

Nimetatu hõlmab tellitud toodete eest tasumata jätmist ning meie kodulehe ja/või müügipakkumise kuritahtlikku kasutamist. Samuti jätame endale õiguse keelata teatavatele e-posti aadresside ja telefoninumbritele tellimuste esitamise juurdepääs meie kodulehele. Peatatud õigustega kliendilt tellimusi vastu ei võeta.

Toodete omand läheb teile üle makse täielikust laekumisest.

Isikul, kes ei ole lepingu osaline, puuduvad mistahes lepingu alusel ja lepinguga seotud õigused.

2. Värsked tellimused

Meie värsked näomaskid on nagu värsked toidukaubad. Need on valmistatud ainult värsketest koostisosadest ja ei sisalda säilitusaineid; seetõttu tuleb neid külmas hoida. Kui tellite värsket väljastpoolt Eestit, võib teie värske näomask jõuda teieni vähem värskes olekus. Selle eest me ei vastuta.

3. Edasimüük

Meie kodulehelt tellides nõustute meie tooteid ärilisel viisil mitte edasi müüma. Meie toodete kaubanduslik edasimüük rikub käesolevaid tingimusi ja meievahelist lepingut.

4. Makse ja turvalisus

Me ei hoia teie krediitkaardiandmeid. Te ei sisesta mistahes krediitkaardiandmeid Lushi kodulehele. Kui soovite oma toodete eest tasuda, lahkute meie kodulehelt ja teie makse töödeldakse Swedbanki pangalingi kaudu. Siis toimub automaatne andmevahetus pangaga ostuga seotud info edastamiseks. Teid suunatakse internetipanka eeltäidetud maksekorraldusele. Meid informeeritakse peale eduka makse sooritamist. Selline meetod on kiire – raha laekumine meie kontole toimub tunni jooksul peale Teie kontolt mahavõtmist. Mugav – maksekeskkond kohaldub vastavalt kasutatavale nutiseadmele. Turvaline – Teie ja panga vaheline side on turvaliselt kaitstud, mis tagab, et kõrvalistel isikutel puudub edastatavale infole ligipääs.

Makse võetakse maha eurodes (€) ja vajadusel debiteeritakse vastavalt sel ajal kehtivale vahetuskursile.

5. Hinnad ja käibemaks

Meie kodulehel märgitud hinnad on eurodes (€) ja sisaldavad vajaduse korral käibemaksu. Jätame endale õiguse hindu igal ajal muuta. Meie Foorum ja Ülemiste kauplustes olevad hinnad ja reklaamid ei pruugi sellel kodulehel kehtida, kui pole teisiti märgitud, ja vastupidi. Pange tähele, et pakkumised sõltuvad saadavusest ja võivad lõppeda enne nende algset reklaamimist. Kui soovite tarnimist Eesti, Läti või Leedu aadressile, sisaldab toote eest makstav hind tavaliselt kehtiva määraga käibemaksu ja kohaldatav käibemaksusumma kuvatakse teie e-postile saadetavas müügiteatises.

6. Tühistamine ja tagastamine

Meie eesmärk on tellimused ühe tööpäeva jooksul välja saata, nii et kui soovite tellimuse tühistada, ilma et peaksite kulutama soovimatu kauba tagastamisele, peate tellimuse enne selle väljasaatmist tühistama. Tellimuse tühistamise korral helistage meie telefonile 6640407 ja andke meile sellest teada tööajal või meiliaadressile customerservice@lush.ee. Kui soovite tellimust muuta, soovitame teil esmalt helistada telefonile +372 6640407 või saata e-kiri meiliaadressile customerservice@lush.ee, et vältida uuesti kohaletoimetamise eest tasumist.

Teil on seaduslik õigus leping üles öelda alates kuupäevast, mil kinnitame, et teie tellimus on välja saadetud, s.t alates meievahelise lepingu jõustumisest. Kui tooted on teile juba tarnitud, võite tellimuse alates toodete kättesaamisele järgnevast päevast neljateistkümne päeva jooksul tühistada. Päevad tähendavad kalendripäevi, sealhulgas nädalavahetusi ja riigipühasid.

Lepingu tühistamiseks saatke meile e-kiri meiliaadressile customerservice@lush.ee. Võimalik, et soovite oma tühistamisteate koopiat säilitada. Kui saadate meile oma tühistamisteate e-posti teel, jõustub tühistamine kuupäevast, mil te meile meili saatsite või kirja postitasite. Teil on kohustus meid oma tühistamisotsusest teavitada enne 14-päevase tühistamistähtaja möödumist

Kui olete lepingu tühistanud ja tooted on teile juba tarnitud, on teil kohustus need meile tagastada nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast lepingu tühistamise õigusest teatamist. Tooted saate tagastada meie tagastamisaadressile – Narva mnt 5, Tallinn, Harjumaa 10117. Kui tooted pole rikutud või sellised nagu kirjeldatud, vastutate tagastamiskulude eest teie. Teil on seaduslik kohustus hoida tooteid oma valduses ja hoolitseda toodete eest mõistlikul viisil ajal, kui need teie valduses on.

Kui tühistate lepingu 14-päevase ülesütlemisperioodi jooksul, tagastatakse teile toodete eest tasutud summa ja makstud tarnekulud täies ulatuses. Toodete meile tagastamisega seotud mistahes kulusid ei hüvitata. Juhul kui tooted on teile juba tarnitud, töötleme tagasimakse võimalikult kiiresti ja igal juhul 14 kalendripäeva jooksul pärast tagastatud toodete kättesaamist või (kui see toimub varem) 14 kalendripäeva jooksul pärast toodete tagastamise tõendite esitamise päeva. Kui tooteid pole teile veel tarnitud, töötleme tagasimakset 14 kalendripäeva jooksul alates päevast, kui teie lepingu tühistamise otsusest teada saime. Summa tagastame teile krediit- või deebetkaardile, mida kasutasite toodete eest tasumiseks, kui te selgesõnaliselt teisiti ei soovi.

Meie seaduslik kohustus on tarnida tooteid, mis vastavad meievahelise lepingu kirjeldustele ja spetsifikatsioonidele.

Tarbijana on teil alati seadusest tulenevad õigused, seoses defektsete toodetega või toodetega, mis ei vasta kirjeldusele ja mis ei mõjuta ülaltoodud tühistamisõigust. Kui olete tooted meile tagasi saatnud, kuna need on defektsed või ei vasta kirjeldusele, tagastame defektse toote hinna täies mahus, samuti kohaldatavad tarnekulud ja mistahes mõistlikud kulud, mis toote tagastamisel tekivad.

Üksikasjad teie seadusliku tühistamisõiguse kohta ja selle kasutamise selgitus on toodud väljasaatmise kinnituses.

Defektne toode

Meil on väga kahju, kui oodatud Lushi tooted, on saabunud defektsetena.

Anname endast parima, et neid turvaliselt pakkida, kuid ka kõige paremini ettevalmistatud pakk võib teie juurde saabudes maha kukkuda või viga saada. Kui saadate nimetatud tooted meile 14 päeva jooksul pärast nende kättesaamist tagasi, pakume teile võimaluse korral nende vahetamist teiste vastu või meie poolsel toodete kättesaamisel raha täielikku tagastamist. Nimetatud juhul tasume nende toodete tagastamise postikulu eest. Mistahes käesolevate tingimuste sätted ei mõjuta teie seadusest tulenevaid õigusi. Teil võib olla võimalik nimetatud defektsed tooted Lushi kauplusesse tagasi saata; selle võimalikkuse kohta teabe saamiseks helistage telefonile + 372 6640407.

7. Küpsised

Küpsiste kasutamise kohta lisateabe saamiseks lugege meie privaatsusteatist ja küpsiste kasutamise reegleid.

8. Käibemaksu päringud

Tarnekulud lisatakse teie tellimusele ja lõppsumma sisaldab kehtivad määras toodetele lisanduvat käibemaksu ja tarnekulusid.

9. Teie seaduslikud õigused

Käesolevad tingimused teie seaduslikke õigusi ei mõjuta.

10. Lepingu tingimuste muutmine

Meil on õigus käesolevaid tingimusi aeg-ajalt muuta. Sellisel juhul asendame käesolevad tingimused meie kodulehel uute tingimustega.